NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


1. Jak mogę zbierać punkty?
Punkty naliczane są każdą transakcje w naszych obiektach pod warunkiem, że rezerwacja została dokonana za pośrednictwem:

  • strony mojehotele.pl,

  • aplikacji MojeHotele,

  • strony rezerwacyjnej danego obiektu ,

  • telefoniczne,

  • przez e-mail lub osobiście w danym hotelu.

Uwaga:

Punkty nie są naliczane za rezerwację przez portale zewnętrzne mi.n. Booking, HRS, Travelist, E- travel, Agoda, przy umowach korporacyjnych lub innych umowach w których zastrzeżona iż wyłączają one naliczanie punktów.


2. W jaki sposób naliczane są punkty?

Każde wydane 10 zł to 1 pkt. Kwota zaokrąglana jest w dół do pełnych 10 zł, czyli np. za wydane 212 zł otrzymasz 21 punktów.


3. Czy mogę przekazać moje punkty komuś innemu?

Punkty przypisane są do konkretnej osoby i jej karty, nie ma możliwości ich przekazania ani łączenia.


4. Co zrobić jeśli nie otrzymałem punktów za pobyt w hotelu/restauracji?

Skontaktuj się z nami lub z miejscem gdzie nie naliczono punktów, niezwłocznie zajmiemy się weryfikacją zdarzenia.


5. Jak długo są ważne zebrane przeze mnie punkty?

Punkty ważne są przez 2 lata - w tym czasie możesz je wymienić na atrakcyjne nagrody lub darmowe pobyty w naszych hotelach. Punkty naliczone w 2019 r. stracą ważność 31.12.2021 r.


6. Czy mogę otrzymać punkty za pobyt służbowy?

Jeżeli Twój pobyt był dokonany poprzez stronę mojehotele.pl lub stronę danego obiektu lub dokonany przez telefon, e-mail, osobiście i nie był objęty umową wyłączającą możliwość naliczenia punktów, punkty mogą być naliczone.