NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
1. Jak mogę zbierać punkty?
Punkty
naliczane są każdą transakcje w naszych obiektach pod warunkiem,
że rezerwacja została dokonana za pośrednictwem:
-
strony mojehotele.pl,
-
aplikacji MojeHotele,
-
strony rezerwacyjnej danego obiektu ,
-
telefoniczne,
-
przez e-mail lub osobiście w danym hotelu.
Uwaga:
Punkty nie są naliczane za rezerwację przez portale zewnętrzne mi.n. Booking, HRS, Travelist, E- travel, Agoda, przy umowach korporacyjnych lub innych umowach w których zastrzeżona iż wyłączają one naliczanie punktów.
2. W jaki sposób naliczane są punkty?
Każde wydane 10 zł to 1 pkt. Kwota zaokrąglana jest w dół do pełnych 10 zł, czyli np. za wydane 212 zł otrzymasz 21 punktów.
3. Czy mogę przekazać moje punkty komuś innemu?
Punkty przypisane są do konkretnej osoby i jej karty, nie ma możliwości ich przekazania ani łączenia.
4. Co zrobić jeśli nie otrzymałem punktów za pobyt w hotelu/restauracji?
Skontaktuj się z nami lub z miejscem gdzie nie naliczono punktów, niezwłocznie zajmiemy się weryfikacją zdarzenia.
5. Jak długo są ważne zebrane przeze mnie punkty?
Punkty ważne są przez 2 lata - w tym czasie możesz je wymienić na atrakcyjne nagrody lub darmowe pobyty w naszych hotelach. Punkty naliczone w 2019 r. stracą ważność 31.12.2021 r.
6. Czy mogę otrzymać punkty za pobyt służbowy?
Jeżeli Twój pobyt był dokonany poprzez stronę mojehotele.pl lub stronę danego obiektu lub dokonany przez telefon, e-mail, osobiście i nie był objęty umową wyłączającą możliwość naliczenia punktów, punkty mogą być naliczone.